معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش نسبت به ابهام در اسناد مالیاتی فدراسیون‌ها واکنش نشان داد.

گلایه معاون وزیر ورزش از اوضاع مالیاتی فدراسیون‌ها

به گزارش قدس انلاین، سید محمد پولادگر امروز در مجمع سالیانه فدراسیون تنیس که به میزبانی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۸۵ درصد بودجه فدراسیون‌های ورزشی تخصیص پیدا نکرده اما در حال حاضر فدراسیون تنیس بیش از ۱۲۰ درصد از وزارت ورزش و حدود ۲ برابر از کمیته ملی المپیک بودجه گرفته است.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در خصوص مشکلات مالیاتی فدراسیون تنیس خاطرنشان کرد: مشکلات مالیاتی بیشتر شبیه یک تله مالیاتی است. اگر اداره دارایی از سال اول به فدراسیون‌ها بابت پرداخت مالیات و تکمیل اظهارنامه مالیاتی تذکر می‌داد، این مشکلات انباشته نمی‌شد که پس از چند سال بیایند و یقه همه را بگیرند.

وی تاکید کرد: مالیات شوخی‌بردار نیست که چند سال سکوت شود و اجازه بدهند مدت‌ها به تخلف ادامه دهید. چرا چند سال در فدراسیون‌ها سکوت کرده‌اند تا به این فاجعه بزرگ برسند؟ اگر همان سال اول تذکر داده می‌شد، در سال‌های بعدی این مساله تکرار نمی‌شد.

پولادگر عنوان کرد: اگر قرار بود جعل قانونی هم شکل بگیرد، فقط برای ۲ تا سه فدراسیون به وجود می‌آمد اما برای تمام فدراسیون‌ها جعل قانونی صورت گرفته و وزارت ورزش به عنوان رییس مجامع به این موضوع دقت نداشته و حساب‌رس‌ها نیز این موضوع را تذکر نداده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.